top of page
Post: Blog2_Post
  • Alexandra Smarandel

RAPORT DE VIZITA - SCOALA GIMNAZIALA VALEA MOLDOVEI SUCEAVA - 11/03/2019


In vederea pregatirii vizitei la Scoala Valea Moldovei, am luat legătura telefonic în ziua de 01.03 cu directorul instituției, prof. Mihai Fedorovici, pentru a stabili scopul vizitei; am comunicat activitățile care urmau a fi desfășurate pe parcurs. Am solicitat sa imi confirme prezenta mentorilor si a mentoratilor si am stabilit detaliile absolut necesare ale salii (calculatoare, conexiune internet si video proiector). D-l director și-a arătat toată disponibilitatea în sensul mobilizării celor care urmau a fi prezenți, punând, totodată, la dispoziția proiectului sala de festivități în intervalul orar solicitat 11-12.


In dimineața zilei de 11 martie 2019 am fost primită la Scoala gimnaziala Valea Moldovei de directorul scolii, prof. Mihai Fedorovici, cu care am discutat o serie de aspecte legate de proiectul Dedicat (activitate mentori/mentorati, platforma). Printre altele, a fost reconfirmat angajamentul conducerii de a contribui la implicarea mentorilor selectați în activarea și funcționarea rețelei de mentorat din perspectiva beneficiilor de ordin profesional și instituțional pe care implementarea proiectului Dedicat le poate aduce școlii.


Partea principală a vizitei a constat în întâlnirea cu mentorii și mentorații din cadrul proiectului, din totalul de opt mentori si mentorati.


Mentori prezenți: Mihai Fedorovici, Ștefancu Elena, Timu Florina, Donisă Marius Ciprian, Baboi Victoria.


Mentorați prezenți: Lucaciu Andrei, Mihaila Alina, Preluca Alina, Paicu Ana, Romanescu Adam. Nu a lipsit nimeni.


Am prezentat tematica intalnirii: prezentarea modalitatilor de comunicare pe platforma, a materialelor ce vor fi incarcate pe platforma si a temelor de discutie.


Am incurajat participantii la discutii pentru ca fiecare comentariu sau sugestie din experienta dumnealor conteaza. Am explicat ca mesajele din casuta postala nu sunt vizibile pentru tot grupul, dar le putem noi, expertii, trimite fiecarui participant daca au un caracter general. Am discutat despre fenomenul de abandon scolar care este un fenomen foarte complex si parerea generala a fost ca fiecare situatie trebuie analizata in mod individual. Uneori este nevoie de multe strategii, timp si efort pentru a obtine rezultatele dorite. In acest scop crearea unei comunitati de profesionisti cu experienta in domeniu poate fi de folos. Dorim sa realizam aceasta comunitate.


Mentoratii nu au acces la materialele trimise de expert, ca urmare, ele trebuie trimise de mentor mentoratului. Sectiunea Discutii vizeaza intregul grup. Din in cand un rezumat al discutiilor din cadrul Casutei postale va fi postat aici pentru celelalte grupuri.

În consecință, afirm că vizita și-a atins scopul, din perspectiva obiectivelor vizate în proiect.


Gheorghiu Elza

4 views0 comments
bottom of page