top of page
Post: Blog2_Post
  • Alexandra Smarandel

Raport de vizita la Scoala Gimnaziala Valea Moldovei Suceava 01.07.2019

Updated: May 25, 2020

Vizita la Scoala Gimnaziala Comuna Valea Moldovei a fost pregatita anterior: am luat legătura telefonic cu directorul instituției, prof. Mihai Fedorovici, pentru a stabili scopul vizitei; am comunicat activitățile care urmau a fi desfășurate (intocmirea portofoliului, discutarea unor aspecte legate de Raportul intermediar privind evaluarea activitatii precum si discutarea activitatii pe pltforma online). Am solicitat sa imi confirme prezenta mentorilor si a mentoratilor. D-l director și-a arătat toată disponibilitatea în sensul mobilizării celor care urmau a fi prezenți, punând, totodată, la dispoziția proiectului o sala în intervalul orar solicitat 13-15.


In dimineața zilei de 01 iulie 2019 am fost primită la Scoala gimnaziala Valea Moldovei de directorul scolii, prof. Mihai Fedorovici, cu care am discutat o serie de aspecte legate de proiectul Dedicat (activitate mentori/mentorati, platforma).


Partea principală a vizitei a constat în întâlnirea cu mentorii și mentorații din cadrul proiectului, 12 profesori mentori si mentorati.


Au fost prezenti toti profesorii mentori si mentorati: Fedorovici Mihai, Romanescu Adam, Lehaci Rodica, Baboi Victoria, Paicu Ana, Donisa Marius, Morărașu Mariana, Stefancu Elena, Petroaie Rodica, Timu Florina, Ivanovici Mihaela si Costiug Euzefina Dana.

Am prezentat tematica intalnirii: intocmirea portofoliului, discutarea unor aspecte legate de Raportul intermediar privind evaluarea activitatii precum si discutarea activitatii pe pltforma online.


Am incurajat participantii la discutii pentru ca fiecare comentariu sau sugestie din experienta dumnealor conteaza.


Am prezentat componentele Raportul intermediar pentru fiecare participant- mentori si mentorati. Acest raport cuprinde:

-evaluarea implicarii in vizitele de teren facute de expert

-evaluarea activitatii pe platforma

-evaluarea portofoliului mentorului/mentoratului

-evaluarea calitativa a activitatii didactice (articole publicate pe siteul proiectului, proiecte didactice, scaderea numarului de absente- reflectata de centralizatorul de absente, progresul inregistrat prin autoevaluare sau la lectiile vizitate de catre mentor/expert).


Continutul articolelor poate ilustra experienta profesorilor participanti in proiect, reflectii asupra unor idei, articole citite.


Am discutat si unele aspecte legate de completarea fiselor. Un coleg a sugerat ca aceste fise sa fie puse intr-un fisier in calculatorul de acasa sau de la scoala; nu e nevoie sa fie scanate, se pot completa in word si trimise prin platforma Dedicat.


Au fost sugestii privind adaptarea unor fiselor la contextul scolii (uneori chestionarul poate fi perceput ca invaziv, poate fi inlocuit prin observatie si discutii).

În consecință, afirm că vizita și-a atins scopul, din perspectiva obiectivelor vizate în proiect.


Elza Gheorghiu

22 views0 comments
bottom of page